סטטיסטיקה של סיור וירטואלי

נתונים, נתונים ועוד הפעם נתונים. שליטה מוחלטת יוצרת אימפריות עסקיות, לחלופין אי שליטה או הבנה שגויה עלולה להוביל לקריסת תאגידים. סטטיסטיקה של סיור וירטואלי, נתון חשוב. היום הוא לא משקף את כל המצב, אבל מראה את הקף החשיפה. זה לא הרבה, אבל, עדיין, יותר מהנתונים שי עיתונאות.

כמובן שללא נתונים סטטיסטיים של סיור וירטואלי העסק שלכם לא בהכרח יקרוס. אך מודעות בסיסית למספר הצפיות יכולה בהחלט לעזור להבין את רמת מעורבותו והתעניינותו של קהל יעדכם.

סטטיסטיקה לסיור וירטואלי

נכון ליום פרסום המאמר, קיימות שתי אפשרויות לאיסוף נתונים סטטיסטיים מסיורים וירטואליים.

סטטיסטיקה בסיסית לסיורים וירטואליים

סיורים וירטואליים המחוברים לחשבון של Google My Bussines, לא מאפשרים חיבור מערכות אנליטיות, כמו Google Analitycs. ניתן לקבל שני נתונים בסיסיים: סך כל הצפיות בסיור וירטואלי וכמות הצפיות לכל פנורמה (נקודת צילום) בנפרד.

אנו מנהלים קובץ EXCEL ב- Google Drive עם גישה חופשית לסטטיסטיקה של סיור וירטואלי. להזמנת קובץ נפרד לעסק שלכם, עם נתונים פר פנורמה (נקודת צילום), ניתן לפנות אלינו. מלאו את הטופס “יש שאלה?”, בצד שמאל של העמוד, או טופס בעמוד צור קשר.

איסוף סטטיסטיקת צפיות בסיור וירטואלי דרך Google Analitycs (או מערכת אחרת כל שהיא)

לקבלת סטטיסטיקה מורכבת אפשר לחבר מערכת גוגל אנליטיקס לסיור וירטואלי, בשתי דרכים:
1. פיתוח סיור וירטואלי עם מעטפת.
2. בניית סיור וירטואלי בהתאמה אישית.

מידע נוסף: סיור וירטואלי עם מעטפת, סיור וירטואלי בהתאמה אישית

התנגשות אינטרסים

אז מה אנחנו רוצים לדעת ומה אנחנו יכולים? האדם מטבעו סקרן, אם לא היינו נולדים סקרנים הרבה דברים בעולמנו לא היו מתקיימים.

נאמר ואנו מעוניינים להכיר כמה שיותר את קהל היעד שלנו. מי מוצא עניין בעסק, מאין הגיע, כמה זמן שוטט בסיור הוירטואלי, מאיזו נקודה עזב וכד’. זו משימה לסיור וירטואלי עם מעטפת או סיור וירטואלי בהתאמה אישית.

מצד השני, צרכיו של אדם לא מסתיימים בסקרנות. אנחנו חיות סוציאליות, החברה האנושית הגיעה לנקודה שבה אנחנו, העסק שלנו, זקוקים להכרה. שכמה שיותר אנשים יתעניינו בנו, יתנו משובים, לייקים, תגובות.

הצורך בחשיפה והכרה עסקית מתחזק וגובר. בית עסק בימינו לא יכול להתקיים ללא שיווק ופרסום. אף עסק, קטן או גדול, כמעט ולא יכול להיפתח ללקוחות חדשים ללא שימוש בכלי קידום או אנשי מקצוע.

לצורך הזה, הכי טוב עונה סיור וירטואלי ב- Google My Business.

סיקום ביניים: סיור וירטואלי ב-Google My Busines מאפשר לקדם את העסק ולחשוף אותו לקהל רחב יותר. בזמן שסיור וירטואלי עם מעטפת או סיור וירטואלי בהתאמה אישית מאפשר מעקב סטטיסטי מורכב יותר.

אז מה וכמה אתם רוצים לדעת?  מה המטרתו של הסיור הוירטואלי שלכם? למציאת תשובה וקבלת החלטה נכונה יסייעו המאמרים הבאים: סיור וירטואלי קלאסי, סיור וירטואלי ב- Google My Business, סיור וירטואלי עם מעטפת, סיור וירטואלי בהתאמה אישית.

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב skype
שיתוף ב email

דעתכם חשובה לנו!

יש שאלה?

קראו גם

גודל פונט
ניגודיות